Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim bu ay da adetim gecikti normal mi yoksa test yapmalı mıyım ? Bazıları da mesela geçen ayın 10unda kimyasal gebelik sebebiyle adet oldun yani düşük yaptın bi dahaki ayın 10unda adet olursun diyolar anlamadım böyle mi oluyo yoksa normal adet gününde mi oluyosun ?