Elisgmz Kızlar bebeğim 110 günlük ilk sma başladık kılo alımı ıyıydı bırsey durdu aptamile gectım ama aptamil kılo değil boş şişirıyor falan dıyorlar öyle bırsey duyan varmı birde bebelac gold hakkında bilgi almak istyrm kılo yapıyormu
Biroglanannesi Elisgmz Sma , bebelac, aptamil hepsini denedim . Bebelactan hiç memnun kalmadım çocuğun kakasının kokusu bile çok kötüydü . Gaz yaptı … Aptamilden memnunum
Kubra2401 Elisgmz bende aptamil kullanıyorum. Memnunum. Tabi ben aynı zamanda emziriyorumda. Sütüm yetersşz kalınca mama veriyorum. Yok mama şişiriyor falan diyorlarda bizde öyle olmadı.
zeynepliyakusum Elisgmz kızım doğduğunda ilk bebelac gold aldım çok iyiydi sonra bi sürü tavsiye üzerine aptamil kullandım kullanmaz olaydım hem gaz hem kabız yaptı sonra bebelac gold a döndük 8 ayına kadar her ay 1 kilo aldırdı şimdi 1.5 yaşında hala onu kullanıyoruz.birde bebelac ve aptamil in üreticisi aynı fabrikaymış sadece kutu ve içeriğindeki 1-2 vitamin farkı varmış bi arkadaşımın doktoru söylemiş
Elisgmz Kubra2401 benım bebegın bir ay anne sütüyle mama aldı sonra sadece mama aldı hipp denedık kustu sma optıpro güzel gdyrdu son zamanlarda kılo almadı aptamile gectım bizimde öyle şişirme olmadı ama çevre aptamil kılo yapmıyor boş sısırıyor vs deyınce aklımda kaldı soru işareti
Elisgmz zeynepliyakusum aptamil gaz yapmadı bizde ama öyle aman aman kiloda yapmadı gbı gelıyor bebelaca gecmeyı düşünüyorum bende
Neslihan-55 Elisgmz doktor Aptamil tatlı dedi bize bı de gaz çok yapar dedi sma optipro kullandım doğumdan 1 hafta kadar sütüm gelince mamayı bıraktım 5 aylık olunca ek gıda gibi günde en fazla 2 kere mama veriyorum
Elisgmz Neslihan-55 gaz yapmadı ama şekerli oldugunu duydum bende oyuzden degıstırsemmı dye düşünüyorum hangı mama daha ıyı kararsız kaldım
Kubra2401 Elisgmz Canım çevreyi dinleme sen annesin onun için en iyisini sen bilirsin. Etrafı dinlersen herkesin bir bildiği var muhakkak. Bende mama meme beraber gidiyorum banada dediler aman verme şişecek şöyle olacak böyle olcak falan iyiki dinlememişim. Doktoruna danış ben sorduğunda kaliteli mama veriyorsun devam et dedi.
zeynepliyakusum Elisgmz mamalar her bebekte farklı etki gösterir deneye deneye bulursun merak etme benim kızıma bebelac gold iyi geldi inşallah senin bebişinede iyi gelir
Zlm Elisgmz bütün mamalar için onu diyolar boşver napalim büyümesin mi bu çocuk ek gıdaya geçince biraz daha rahatlarsiniz Alakasız ama cidden gün mü sayiyosunuz zor olmuyo mu aylara geçin bence artık
frambuaz Elisgmz canım uzun süre bebelac gol kullandım her ay 1 bucuk 2 kılo aldı cocugum ama son zamanlarda doymamaya basladı 1 bucuk saate bır acıkıyordu eczaneneye danıştım doymuyor demekkı dedı sma comfort denıyoruz son 4 gundur ama bebelac gold ıyı kılo aldırıyor gercekten
zarifbianne Elisgmz Sma kullandık ama aşırı gaz ve kabızlık yaptı. Doktorunun önerisiyle Aptamile geçtik daha önce geçseymişim. Çok iyi geldi bir sıkıntı da çıkarmadı. Hala kullanıyoruz gayet memnunuz. Şuda bi gerçek ki her mama her bebeğe iyi gelmiyor
zarifbianne Elisgmz Sma kullandık ama aşırı gaz ve kabızlık yaptı. Doktorunun önerisiyle Aptamile geçtik daha önce geçseymişim. Çok iyi geldi bir sıkıntı da çıkarmadı. Hala kullanıyoruz gayet memnunuz. Şuda bi gerçek ki her mama her bebeğe iyi gelmiyor