Derin3534 Poyrazin_annesii kullandım kullanıyorum da ikiz bebeklerim için sma mama kullanırken bebeğim mukuslu kaka yapıyordu tüm mamaları kullandım ucuz olan mamayı bebeklerim daha çok sevdi gaz kabız asla yapmadı
findikurdu Ben kullanıyorum gayet memnunum ve hipp ile aynı fabrika çıkışlı erimiyor demişler ama gayette eriyor
Hulyaaslan_01 Poyrazin_annesii Nerden aldınız ben 1 hafta önce 125 tl aldım. Niye her yerde farklı fiyatları ?
Queenmom Poyrazin_annesii ben 2 sefer falan kullandm ama zor eriyen bir mama kizim cok severek icmedi biberonda birakti surekli bebelac almaya devam ettim artik kullanmiyoruz
Mernu1365 Poyrazin_annesii evet öyle bir durum oldu firmayla görüştüğümde belli seri numaralari verdiler alerji mamamizi kullaniryorsaniz geçerli dediler . Normal mama ve alerji mama üretim yerleri farklı