Kızlar bir sorum var 10 aylık kkzkm var yaklaşık 1 haftadır iki elini sakaklarina koyuyor saçını cekiyor kulağına gidiyo eli boğaz enfeksiyonu geçirdik antibiyotik 10 gün oldu biteli. Üst damak azı sanırım şiş nohut şeklinde hemde aşırı sinirliyiz sürekli kendisini geri atkyor sinirden sizce dişten mıdır yoksa baş agrisj falan olabilirmi internette pek iç açıcı şeyler görmedim beebginde böyle bişey ile karşılaşan oldumu.