Ssumru p.tesiye randevu aldım acil doktoru anlamaz bence bikere gittim kovmaktan beter etti beni doktorun biri. Yani ölçüsü mama kabında yazan şekilde ilk defa bu ölçüde yedirmedim ki kilosuyla uyumlu yediriyorum 2 saatte bir 60 cc ye denk geliyor aslında 4 saat olunca fazlaymış gibi ama değil. Bebekler 5. Haftadan sonra şeker depolayabiliyorlar o yüzden 5 saate kadar da aç kalabiliyorlar öğün aralarını uzun tutmakta fayda var aslında sindirimi içinde mama olduğu için süt olsa haklısınız ama mama biraz daha ağır. doktoru 3 saat diyor ama ben 4 saatte bir yediriyorum. Dr Osman gönülal var oda 5 saat diyor bide acıkınca ağlıyor zaten. Saatini almış yani.