Woman35 Ay 4.ay atakları yani 1 ay sürmüyo mu anlayamadım 4.ay atak postşarında çok uzun sürdü vs. Denmiş sonuçta 4. Ay atağından sonra 5.ay atağı yok mu neden o zaman 5. Ay atağı deniliyo ?
Glsn7581 Woman35 35 gün sürüyor diyorlar ama bizim çok farklı bir gün iyi bir gün kötü.bir de üşütmüş balgamlı tuvalet yapiyo grip öksürük de var 😔
Asiyyrr Allahim 2 ay atağı yaşadım 4. Aydan simdiden cok cok korkuyorum açılan postkardan dolayı allah herkesin yardımcısı olsun