Duygucinn Mavisanasi çok geçmiş olsun, 😔 onlara bişey olmasın ya gerçekten elimden hiç birşey gelmedi o an o kadar kötü oldum ki gözümün içine bakıp çırpınıyor ve ben bişey yapamıyorum 😭
Duygucinn Gul-42 evet bizimkisi de tam olarak böyle sarıda değil bazen yedikleriyle birlikte beyaz gibi sanki yapıyor, diş çıkardınız mı hiç dişten olur mu böyle ki ya
Gul-42 Duygucinn yol doktor tıkalı dedı bu ay kontrol var bıda diş cıkarmadık evt bazen sarı bazen beyaz bazen sulu dıger gozu sadece sulanıyor emerken masaj yapim dıyorum yıne aglıyor kuzenımın cocugunun gozu acılmaz dusunun kat kat capak oldu amelıyat suan sıkıntısı yok
AyseAlyamm Duygucinn canım düzenli olarak kullanın ilaçları malesef 10 gün sürdü bizim . Çok geçmiş olsun 💐
Umutmomss Duygucinn çok geçmiş olsun. Yeni doğan hemşirelerini isteseydiniz niye can cekiştiriyorlar bebeğe ?
Duygucinn Umutmomss çok teşekkür ederim, ilk gittiğimizde 2 tane hemşire birden damar yolunu bulamadı orda delik deşik ettiler miniğimi 😔 sonra biz yapamıyoruz yenidoğan hemşiresine götürün dediler o da yapamadı bide o deldi çocuğu 🤦🏻♀️ hayatımın en berbat en çaresiz gününü yaşadım 😔
Bahar111 Duygucinn Duygucinn canım çok geçmiş olsun . salgin var isal ve mide bulantısı benim oğlumda isal oldu iki gün ağrıdan mahvoldu gittik ilaç verdi geçmezse getir serum verelim dedi doktor şükür geçti
Duygucinn Divayorgun bende ondan korktum canım, ama hastaneden sonuç alamadık maalesef şuan kullandığım ilaçlar biraz işe yaradı gibi sanki, ishali durdu bugün kaka yapmadı hiç, bide diş çıkarıyor o da olabilir diye düşündüm ama yine de korkuyorum 🤦🏻♀️
Hsrtgndz Duygucinn kendi yaptiginiz evde yoğurt varsa ayran veya yoğurt şeklinde yedirin. Yada yoğurdun suyunu incirin bunlar iyi gelecektir bunların dışında ishali kesmek için princ lapası da yapabilirsiniz veya patates püresi
Duygucinn Hsrtgndz hepsinden veyorum canım ama iştahsız reddediyor, şuan için kullandığım ilaçlar işe yaradı gibi, bide ben bu ilaçları ne kadar kullanılan acaba bi bilginiz var mı yani ishali geçince bırakmalı mıyım bilmiyorum öyle çok ilaç da vermek istemiyorum aslında 😔
Hsrtgndz Duygucinn ben ilaç kullanmamaya çalışıyorum her zaman doğal cozumleri deneyerek çözmeye çalışırım vücut bir sinyal verdiyse yanlış yapılmış hatalar olduğunu düşünüyorum beslenmede doktor Abidin Salih in dediği gibi oyuzden hiç ilaç kullanmadım istahlari yoksa vermedi sadece sirke damlattigim suyu icirdin arada greyfurt suyu sundum kahvaltı olarak akşam yemeği olarak ayran veya yoğurt sundum büyüğe salata yoğurt veriyordum böyle atlattim
Duygucinn Hsrtgndz bebeğim şuan 9 aylık bende hiç ilaç verme taraftarı değilim ama 1 hafta süren ishal korkuttu beni ve mecbur kaldım 😢