7 aylık bir bebe annesi olarak yazıyorum 😍 güzel kardeşim bundan daha normal ne var 🥳😂 sabaha kadar kaç defa altını değişip kaç defa gaz çıkartıp uyuttuğuma ben bile şaşırıyorum şuan😇 daha çok küçük sadece sana ve sana bağlı bağımlı. Şuan onun ne isteği/ihtiyacı varsa yerine getirmekten başka hiçbir şeyle uğraşma düşünme dert etme.❤️ Doğduğundan beri 45 dk uykularıyla ne gece ne gündüz uyku düzeni olmayan sürekli emmek isteyen bir bebeğe sahibim. Çok yoruldum, çok yıprandım, uykusuzluktan ölüyorum, yorgunluktan ayaklarımın üzerinde basamıyorum yataktan kalkınca. Ve ben neredeyse doğduktan sonra 15-20 gün sabah 6′ya kadar slinge koyup pışpışlayıp ninniler dualar dinleyip uyutmaya çalışıyordum. Kolik de değildi ayrıca. Ama sonra onun isteklerini anlayınca o annesinin sakinleştiğini hissedince o da sakinleşmeye başladı ve en azından beşiğinden indir kaldır yapıyordum. Ya da saatlerce memede emzirme yastığında kalıyordu ben uyuyakalıyordum boynum acıyınca uyanıyordum o hala orada emiyor oluyordu. Açkaka yapıyordu uyandırmamak için çaba gösteriyorum bazen oluyor bazen olmuyordu. Ama onunla konuşuyordum gece gündüz hiç farketmez. Sen sakin ol. Sadece sevgini göster ona. Sakın birşey öğretmeye çalışma boşa kürek çekersin. Çünkü bebekler 3 aydan sonra alışkanlık edinmeye başlarlar ki hepsinde de farklı bu durum. Herkes istediğini söylesin. Herkes kendi bebeğinde denediğini anlatsın sana sonra sende bebeğine uygulamaya çalış o zaman işler daha sarpa saracak. Neden biliyor musun? O senin bebeğin ve herkesin bebeğinin karakteri farklı senin benim olduğu gibi. O yüzden hiç sıkılma, üzülme, dert etme böyle şeyleri. Evet lohusasın evet çoğu şey sana batıyor belki etrafında. Ama ben ve bebeğimin en güzel en özel günleri bu anları kaçıramam bu zamanlar bir daha geri gelmeyecek diyerek kendini motive edebilirsin. Canın sıkıldığında ağla rahatlarsın. Tutmamsakın içinde bu iş mastit olmaya kadar gider benden söylemesi ki ben az kalsın dönüşü olmayan bir yola gidiyordum ağlamak istedim de ağlamadım diye. O yüzden sen ve bebeğinin size özel bu güzel anlarının günlerinin tadını çıkar. Şuan yeni doğmuş bir bebek o kadar özledim ki ne ara büyüdü diyorum. Sen de diyeceksin. Olmadı 4.5 aydan sonra bebeğinin karakterine göre uyku düzeni oluşturmaya çalışırsın. Şimdi derin bir nefes al ve bebeğin gerçekten kakasını yapabiliyor diye mutlu ol. Hatta kakasını temizlerken bile ne kadar güzel yapmış diye sev konuş onunla. Çünkü kötü bişey değil o, onun bir parçası. Günü gelip de bir gün kabız olduğunda ya da ne bileyim 24 saat çişini yapmadığında yaşayacağın tedirginlik yerine emin ol yapıyor olmasının verdiği mutluluğu tercih edersin. Her içinde bulunduğun durumun aksi/kötü hallerini yaşayan anneler vs insanlar var kötüyü şuan için düşün demiyorum lohusasın negatif şeyleri hayatına alma zaten. Ama her an şükür sebebin olsun. Ağlaması, kaka/çiş yapması uyuması uyumaması vs vs. Unutma sen bir tane bebeğin bir tane sana yaşattığı herşey de bir tane o yüzden tadını çıkar ❤️😍❣️🥳 ne konuştum ama ya 🙈🙊