Sugi Emzirirken çok susuyorum sürekli su yanımda var su içmezsem daralıyorum sıcak basıyor neden oluyor acaba normal midir?
prenses_annesii2603 Sugi canım sen ne yesen icsen bebise gidiyor normal susaman bolca içmeye devam et
Sldmrt Sugi sütün büyük kısmı su olduğu için emzirirken vücudunuz su kaybediyor gayet normal. Sağlıkla büyütün ❤️
Bertugnunannesi Sugi benimde öyle oluyor hemen susamaya başlıyorum su olsun yaninda bı şişe bide şu sürekli gözünün önünde olsun her daim su içmek için susamayi beklemeyin üç litre içmeye calisin gunde
Cerenn1-- Kızlar kızım 2 buçuk aylık emziriyorum. Oruç tuttum çok zorlanmadım normalde ben de emzirirken çok susuyorum ama orucken aman aman susamadim. Acaba bebeğime zararı oluyor mu oruç tutmamin. Sütüm var ama kalite bakımından olumsuz etki eder mi
Sugi Cerenn1-- benim düşüncem emzirirken veya hamileyken oruç tutulmamalı sonuçta hamileyken kan şekeri düşe bilir tansiyon vs emzirirken de süt olması için sıvı gerek öyle biliyorum en azından kesinlikle sadece benim düşüncem tutanlara saygı duyuyorum ama tutulmasını önermiyorum.
Mircet Alpitom bi tane kadın çıkmıştı kavanoz kavanoz şu içiyordu haberlerde eşim sürekli dalga geçiyordu😂3 günde tek başıma damacana bitiriyordum yatak odasına sebil almıştık 😂😂😂😂
Aliaslan1 Sugi emzirirken susamak bebeğin etkili ve güzel emdiği anlamına geliyormuş. Vücuttaki suyu çekiyor çünkü süt üretimi için