Bebemi uyutalı 15 dk oldu sonradan aklıma geldi verem aşısı olduğu kolunun üstüne yan yatırmışım aşı olalı 2 gün oluyor sol kolunun üstüne yatıyor yani biraz, dün baya ağlaktı huzursuzdu ama bugün hiçbişeyi yok şükür keyfi yerindeydi acısıda geçtiydi heralde, sizce düzeltip düz yatırayım mı acırsa ağrırsa üstüne yatılı bağırıp ağlamasından korkuyorum ilerleyen saatlerde ama çokta güzel uyuyor😖