Kizlar ben sma hastasi cocuklara cok uzuluuorum. Surekli dualar edip
agliyorum. Kizimd 5,5 aylik
ne zaman post okusam yada instg gorsem korkuyorum ya olursa diye bu vesvese ne kotu bisey gece geve yine geldi yazmak
isyedim cok uzuluyorum ya keske hic bi cicuk hasta olmasa sizlerede oluyir mu bi anormal benmiyim ya