dunyaharikasi hepatitde bişey olmuyor ama 2.ay sonunda verem ve 2 tane karma aşısı var. Biri koldan (verem aşısı) o çok ağır ve ateş yapabilen bi aşı, diğer karma aşısıda hem sağ bacak hem sol bacaktan. Kızım dün oldu. Üstümüzden geçti resmen eşimle benim. Akşam 8 den sonra çok ağladı huzursuzdu kolu ağrıdığından eminim, bacaklar o kadar acımıyor sonradan. Sabaha kadar ateşini kontrol ettim şikür çıkmadı, calpol yazdırdım nolur nolmaz diye yarım çay kaşığı verdim akşam ağladığında ağrısı var diye. tecrübelerimi yazıyorum ve sizin zamanınız geldiğinde aşıya gitmeden 1 saat önce calpol verin ki hiç ağrısı sızısı olmasın yavrucağın