Sukriye03 Merhaba 8 aylık bebeğim 2 numara maması bitti elimde 3 numara mama var kullansam sıkıntı olur mu
Sukriye03 birtutamsac gece 1 defa içtiği için bekliyor eğer kullanabilirsem 2 numara almayı düşünmüyorum