Mali48hira Emziren anneler oruç tutuyor musunuz benim kızım 8 aylık günlük ek gıda aliyir hemde bende tutmak istiyorum bugün ilk gün tuttum korkuyorum sütüm azalır diye Rabbım onuda verir önemli olan niyet ama insan korkiyir valla sizler neler yapıyorsunuz
Minikk41 Mali48hira bebeğim sadece anne sütü alıyor riske atmk istemdm bir gün yek öğünle durdum o zaman bile fark etti
Huma_kus34 Mali48hira bebegımde 3 aylık bugün tuttum çok iyi geçti rabbım yardım edıyor çocuğun rızkını verır farz olan ıbadetı yapıyoruz sonuçta 🤗
12hayat34 babyfaceee canim ben emzirmiyorum ama emziriken ramazan deng gelmisdi yogurdun icine corek otu katip yedim bol sut yapiyor inan baska zaman o kadar ol az ama ramazdan az yediyim halde bol sutum oldu
Ebrusamet0742 babyfaceee benim kızım 4.5 aylık sütüm azalır diye korkudan Solgar sipariş etmiştim hemen işe yaradı tavsiye ederim
Mali48hira babyfaceee sutun azalcaksatutma canım 6 aylıktan aşağı doktorlar önermiyor cunku şuan sadece senj emiyor ek gıda alsa bir nevi ama şuan onun için tutma bence kuzum
ElifB08 babyfaceee dini yükümlülük olmadığı için bende tutmuyorum bebeğim 3 ay 21 günlük.. tek besini anne sütü.. azalmasını göze asla alamıyorum
minnos004 babyfaceee ısırgan otu çayını dene sütun artar. Bende dört aylık kızım var dün tuttum iftara yakın göğüslerim boştu bebegim çok ağladı iki saat kesintisiz hemde. Bugün tutmadım tutmam da artık kaza ederiz
busraaldemir1485 babyfaceee mama +meme de kazanan hep mama olur emzirme akademisi diye bı sayfa var face de bı bakmanızı öneririm süt arttirma hatta olmayan sütü getiriyorlarmis bı okuyun çok bilgilendirici
AybarsVeKaan babyfaceee laxtamax kullanın ben tutuyorum sahurda ve iftarda gunde iki kez kullaniyorum takviyeden iyi geliyor sütüme
sevim_kos Huma_kus34 gerçekten bu cehaleti anlamıyorum. O bebeğin hem sütünü azaltıyosunuz hem de sütün besleyiciğini azaltıyosunuz. Siz iyi beslenmezseniz bebeğiniz de iyi beslenemez. Anne sütüne ihtiyacı var ve bu günleri bi daha gelmeyecek. Farz diyosunuz evet farz ama minicik bebeği olan ve onu emziren anneye değil. Ne bir doktor ne de bir hoca bu kadar bebeği olan birine oruç tut der. Elinizin altında internet azıcık araştırın yahu pes ya.
Nimetdogann Mali48hira tutuyorum kızım 10 aylık şükür bir problem yaşamadık zaten ek gıda da aldığı için sorun olmadı inşallah da olmaz :)
Minnakkk Mali48hira 7 bucuk aylık bebeğim iki gundur tutuyorum bende rabbim veriyor kolaylığını ek gıda alımı cok az ama sütün azaldığını dusunmuyorum ben
Sblatc Mali48hira benim kızım 4 aylık gündüzleri iyi ama iftara doğru sanki azalıyo. Bi kaç gün bez sayısına falan dikkat edicem birazda süt yapan şeyler tüketicem ona göre hareket ederim
Yusufhavva Sblatc benimki de 4 aylik aynen benimde iftara doğru azalıyor galiba birde sizde de 4 aylik qtagi6 var m8 hep seni istiyor mu