Azram34 Arkadaşlar doğum yapalı 9 ay oldu düzenli olarak 2.aydan itibaren regl görüyordum fakat bu ay 7 gün geçikti idrar testi yaptım gebelik varmı diye negatif böyle bir durum yaşıyan oldumu