Hadi bismillah diyorum. 1 nisanda başladım kitaplarımı da aldım. 2 tane çocukla başarma yoluna girdim. Ben uluslararası ilişkiler lisans mezunuyum. Her sene kpss a grubu alan sınavına girebiliyorum. Bilgiler baya tozlandı okulu 2014 te bitirdim. Geçen sene 68 puan aldım en yüksek puanım. Bu sene sınava 3 ay kaldı. Tarihten başladım. Sizler ne okudunuz bu sene girecek misiniz durumlar nedir ? Birbirimize motivasyon verelim diyorum 😀