Alyabebekkk Yenidoğan bebeğin ateşi nerden ölçülürse doğru sonuç verir alnından 36.6 şakağından 37 boynundan 37.7 çıkıyor hangisi doğru bilmiyorum
Zeynepalya_ve_annesi Alyabebekkk 37,5 normal atestir bulundugu ortam sicakligi bebegin ust kalinliginida goz inune alarak olcmelisiniz
Bebegimm1 Alyabebekkk koltuk alti olcen alet dogru sonuc verir ordan olcun eger vucudu sicaksa ustu cok kalindir ustunu inceltin biraz bekleyin koltuk altindan olcun eger atesi varsa acile gidin yeni doganlarda ateş olmasi normal olmuyor
Alyabebekkk Götürdüm bu akşam zaten doktor koltuk altı boyun ve makat 1 derece yüksek ateş gösterir alnından ölçüm yapacaksın dedi