Arkadaşlar bebeğim 8 aylık ek gıda alıyor tabi şu 2 gündür çok zor biberon maması içiyor ek olarak. 2-3 gündür dışarlardayız. Sanırım üşüttü biberon maması verirken istemediğinde deli gibi ağlıyor tutmuyor bi türlü ağladığında genzi çok dolu geliyor burnunu günde 2 kez temizliyoruz ama anlamıyorum neden böyle… 2 diş çıkardı belki yine diş çıkarıyor o yüzden huysuz ama anlam veremedim yinede ilk defa böyle kötü oluyor😞😞 yardım edin akıl verin. Calpol, Dolven şuruplarım var evde onlardan mı versem? Napsam?