Ohaezgi Kızlar daha önce hiç evden kargo göndermedim acaba çağırdığımda ücret alınıyor mu? Alınıyorsa ne kadar bilginiz var mı? Göndeceğim eşya cok büyük şubeye taşıyamam
anayimbenn Ohaezgi ücretsiz alıyoruz dediler ama asla gelmediler kaç kere şikayette bulundum kaç kere aradım gelicez değip gelmediler
AntiSosyallKelebek Ohaezgi Ezgi kargo ücretleri gerçekten ohaaaa olmuş küçük bi paket gönderdim 44 TL ödedim ağırlığı da yok Yani çocuk bornozuydu
Ohaezgi AntiSosyallKelebek ben şok 😱 bornoz 44 tl ise benim gönderceğim salıncak demirden büyük ev içinde kullanıyordum sattım sanırım 250 tl falan tutar 😬
Tugba10-5 Ohaezgi bende bir uygulamadan aldım salıncak dediğiniz gibi 18 TL ödeme çıktı ama elden gönderilen kargo daha yüksek tutuyor . Arkadaşıma Bandırma’dan Urfa’ya kargo gönderdim bebek kıyafetleri PTT ile 65 TL tuttu bir kilo var yok :)
Ohaezgi AntiSosyallKelebek valla satın aldı ya bu kısmını hiç düşünmemiştim evden yayıntı gitsin diye bakıyordum hep😬😂
Ohaezgi Tugba10-5 o zaman bi şekilde şubeye götürmem lazım 🙄 allahım herşey niye bu kadar pahalı delircem
Ohaezgi AntiSosyallKelebek kargo ücreti alıcıya ait, evden alma ücreti dahil oluyor yani dimi öyleyse evden aldırtırım yoksa sırtımda taşır yine de şubeye götürürm hihihihi🙈😂