ame Yazabilir misiniz 1 buçuk senedir çok durdu kilo alımı normal mi 🙁🙁 iştahı da yok çok üzülüyorum öğünler boş geçiyor zorlamaya başladım
attbianne ame 26 aylık 3 aydır 14 kilo kilo boy birazda genetik doktora götürün vitamin eksikliği olabilir iştahsızlık nedeni çok hareketli oldukları için yakiyolar bide