2018istanbul Ozg_ benm ikinci bebeğim mama sandalyesi ve önlüğümüz vardı zaten 1.den kalan hiç bişey almadık çay kaşığıyla bizim yediğimiz tabaklarla minik marmelatlık cam kahvaltılıklarım var onlarla da su içiriyorum🤪 geçen meyve içine koyup yesin diye aparat al dedim eşime aldı şeftali koyduk içine biraz yaladı sonra baktım abisi aynısını istedi 2 saat şeftali kemirdi içinde 🤦♀️
inci1 Mama sandalyesi, kaşık, kapaklı kase, önlük, cam rende, meyveyi emmesi için silikon emzik , biberon