Öncelikle 3 gün kuralı yazıp araştır canım ona uygun olarak tadım şeklinde başlaman gerekiyor. Az yedi diye stres olma öğürsemeler olabilir alerji riski düşük gıdalarla başla (havuç, kabak vs) önce sebze başlarsan meyveler zaten tatlı olduğu için seviyorlar. Emzirdikten 1 saat sonra tadım yaptır çok aç ya da tok ve ya uykudan yeni uyanmışken tadım yaptırma. Youtuba da çok bilgi videosu var farklı kaynaklardan bakabilirsin bende bunları o şekilde öğrendim. Bebişe bol iştah sana da sabır diliyorum 😊