Zk-mommy Bebeğim 6 aylık emerken hırıltılı aliyo nefesi ve iki gündür çok uyanıyo huzursuz, hırıltıdan kaynaklanabilecegi söyleniyor internette, serum fizyolojik yaptık ama bişey çıkmadı burnundan başka fikri olan var mı ya da başına böyle bişey gelen?
Ahlasbebekveannesi Zk-mommy ben ihlamur veriyorum iki gecedir rahatladığını hissettim sizde deneyin isterseniz
Goktugalim Zk-mommy biZimde öyleydi doğduğundan beri hırıltısı oluyordu endişeleniyordum ama kontrollerinde bi sıkıntısı yoktu doktorumuz büyüdükçe geçer dedi cidden şuan 14 aylık 6. Aydan sonra yavaş yavaş geçti. Bir hastalığı yoksa kontrolünde normal ise endişe etmeyin. Kimyon anason rezene ıhlamur veriyordum o aylarda daha küçükken de bi sıkıntı olmaz kaynatıp ılıyınca verilebilir rahatlatabilir.
Ask35tego Evi nemlendirin diyor doktor, duş, burnunu temizlemek, benim oğlumda şuan öyle burda bekliyim