Zuhalllbyrktr Bebeğim 7.5 aylık geceleri 2 saatte bir emmek için mirildaniyor yarı uyanık bı sekilde biraz süt emdimi geri uyuyor ne yapmam lazım geceleri mama mi versem acaba
Mavis34 Zuhalllbyrktr benimkide 5bucuk aylık sadece emiyor şuan gece 1bucuk 2 saati geçmeden kalkıyor emmeye aglaniyor. Geçen aylarda 4 saate uyanmazdı son 1 aydır böyle oldu
Aag Zuhalllbyrktr tamda durumum bu. Ek godayı az alıyor benimki sizin ki nasıl ? zorlamıyorum, tadım olarak alsın yeter diyorum farklı şeyler deniyoruz. Zaten bi süre sonra kendi istemiyor. Tok olsa da mal 3 saat emmemiştir. Gündüz olsa alışkanlık derim de gece bence ya susuyorlar hani boğazım kurudu deriz ya o durum yada acıkma
Ask35tego Benimki 10;aylık oldu hala öyle, alışkanlıktan yapıyorlar bence ,birde dış döneminde olduğu için sanırım İnşallah gece yatırıp sabah uyanmak bize de nasip olur ♥️ Allah acılarını göstermesin
Zuhalllbyrktr Aag ya emzikte kullaniyo emmek olsa derdi emziği verince çeke çeke uyur diye düşünüyorum çünkü yanına da uzanıyorum konumu duysun diye yine uyumuyo süt emjnce geri daliyo bana da açlık gibi geliyo bende geceleri en azından mama vereyim diyorum ama bilemedim napcagimj
Aag Zuhalllbyrktr haha bizde de aynı ama hiç mama düşünmedim. Mama gerek olmadıkça çok sağlıklı değil ayrıca saatlerce emilmezse hem süt azalabilir hem dolup agrı mastit yapabilir. Bedendeki süt bebeğe, ihtiyaca göre üretiliyor yandüzen bozulur bence