Damlakallkan akşam 7 de gece uykusuna yatış.sabah 6 7 gibi uyanır,uyanınca altına bakın değiştirin, sora da emzirin ya da mam varin, bi güzel oyun oynayın, 8 9 arası tekrar yatırın. Sora gene aynı şekil emişme ve oyun, öğlen 12 1 gibi tekrar yatırın,ama unutmayın,ki yarım saat uyusada, 1 saat uyusada sabh ve öğlen uykusunj yapmış sayılıyor,yani az uyudu deyip geri yatırmaya çalışmayın.En son akşam üstü 2 buçuk 3 gibi yatırın, 45 dakka uyutun,fazlasını uyumak isterse,izin vermeyin,kendiniz gidip uyandırın.3 buçukta uyudu var sayalım, o zaman yarım saat uyumasına izin vereceksiniz.Akşam 7 oldumu zaten uykusuzluktan yatır beni diye mızırdanmaya başlar.Hatta ben bazen hiç dayanamayacak durumda olursa 6 buçukta bile yatırıyorduum gece uykusuna.Ama dayanabilme potansiyeli varsa,aşırının aşırısı uyku gelmemişse,7 ye kadar oyalayın oynatın.sonuç ne olur diye sorarsanız, kızım 15 aylık akşam 7 veya 8 de gece uykusuna yatar,sabaha kadar deliksiz uyur.