Arkadaşlar valla inanmayacaksınız ama 6 aylık bebeğimi bebek arabasıyla ilk defa dışarı çıkaracağım dışarı çıktı ama hastanedir gezmedir falan öyle çıktı hava almak için saatlerce dışarda kalmadı hiç yarın bebek arabasıyla çıkarmak istiyorum ama hastalanır diyorlar ne yapmam lazım hasta olmaması içim lütfen öneri istiyorum