uykularharamolduuu FoamSea kendini çok uyandırıyordu sıçrayıp mecbur başladım kundağa. Artık bırakmak istiyorum 😊 ne güzel ya maşallah size 🧿
Rose-leaf 3 aylığız kundağı hiç sevmiyor ama uyandırmaması için kendini mecbur yapıyorum benim içinde konforlu 6 aya kadar da yapmak istiyorum..
thebeautyqueen uykularharamolduuu Ay vallahi 5.5 aylık falandı bıraktım ama gel de bana sor nasıl bıraktım. Önce tek elini serbest bıraktım alışınca hiç yapmadım. Alışması biraz zaman alıyor tabi başta çok uyandırıyorlar kendilerini. İnşallah kolayca bırakırsınız. 🙏🏻
Gamzebrb uykularharamolduuu ben 40 ı çıkınca bıraktım zaten bebeğimde hiç sevmedi illaki eli yüzünün orda olacak öyle uyuyodu geceleri kendisini zorlayıp çıkartmaya çalışıyodu bu yüzden uyanıyodu bende bıraktım hiç bu yüzden uyanmadı. Bi kaç gece sonra alışır sizin bebeğinizde
Ebrucetiner uykularharamolduuu bir kaç gün oldu evet ama sonradan öyle uyumak istedi kundak yapınca kendini sıkıyordu açınca rahat uyumaya başladı