Alya-1212 17 aylık kızım 3 gündür aşırı miz miz ne desem agliyor surekli beni tutup odadan odaya taşıyor ne bir oyuncak ne baska bisey gece uykusuna kafar böyleyiz artık yoruldum sendrom mu bu nedir anlayamadım hasta degil dişlerin çocuğunu çıkardı
Bernag Alya-1212 aiy bizde de aynı durumlar her şeye mi ağlanır yani diyorum ağlanıyormuş meğer. Çok iştahlıymış gibi bir şey de yemiyor.
Alya-1212 Bernag cok uslu kendi halindeydi hep 3 4 gundur aşırı tepki herseye valla sasirdim allah yardımcımız olsun