Afram96 Merhaba kizlar bisey sormak istiyorum. Kizim 5bucuk aylik. Ne zaman bebek arabasinda disari ciksak huysuzluk ediyor. Ev kusumu yoksa arabasini mi sevmiyor yada disariyi mi sevmiyor anlayamadim. Cok uzuluyorum. Sizce alisir mi ekim dogumlu oldugu icin oyle alisik degil tabi daha yeni tanisti disariyla boyle beni avutuyo annemler alisir diyolar. Ama sanki disariyi sevmiyo gibi bende gezmek olsun yeter ki cok uzgunum..
kahvekokusuu Afram96 bebek arabasi sevmiyor büyük ihtimalle ben sirf bu yüzden 9 ay kanguruyla dolaştım yürümeye baslayinca kanguruda durmak istemedi zar zor 1 yaşında anca alıştı bebek arabasina
Afram96 Semrasvs benimde oyle ama belim kopuyo. Pes edip kucagima aliyorum cunku ana kucagi alayim ben
MySunny Afram96 o aylarda benim kızım da öyleydi hep, sora geçti,büyüdükçe etrafı farketmeye başladıkça geçiyor yani,şimdi arabaya koysam,akşama kadar gezer.Bu aylarda akılları emmekten ve mamadan başka bişeye çalışmadığı için, dışarısı çekici gelmiyor 😄
Kendincebiri Afram96 ay hayır lütfen tadını çıkar bu zamanların ben eskiye baktıkça çok özlüyorum 🥹 varsın sevmesin bebek arabasını bizde kucağımızda taşırız 🫶🏻🥹
Afram96 Kendincebiri ah oyle evet aslinda bakmayon oyle yazdigima buyume hizlari o kadar gozumu kormutuyo ki cok cabuk buyuyolar sanki… basimin ustunde tasimaya raziyim yeter ki saglikli olsunlar dimi anneligin cilvesi bu iste bi sikayet 5 dk aonra bi gulusle sifirlaniuo hersey🙏🏻
Zlm Afram96 benim kızımda sevmez arabanın puset kısmını mi kullaniyosunuz normal yola bakan kısmını mi benim kızım pusette durmuyodu ben çıkarıp yola bakan büyük kısmına geçmiştim ordada insanlar üstüne üstüne geliyo gibi oluyodu korkuyodu sonra alıştı zamanla alışır merak etmeyin ama hala oek sevmez arabayı
annediyebiri Afram96 1 yaşına kadar asla yatmadı sonra zaman zaman yattı arabada ama ben 1 seneyi evde geçirdim
Kendincebiri Afram96 gerçekten annelik delilik . Belimin ağrısından ağlamak üzere oluyorum ama anniii dediği an 10 kaplan gücünde buluyorum kendimi . Biz mükemmeliz mükemmel !
Zlm Afram96 büyük çocuklar için olan kısma geçin benimkide öyleydi ona geçtim çok kalabalık olmadığı sürece durdu kalabalık olunca ondanda korkardı ama zamanla alıştı
Yaren_0607 Afram96 çok normal benim oğlumda sevmiyor . Ama bindire bindire eğlenceli hale getirdim alıştırmaya çalıştım biraz daha iyi şimdi alışır merak etme 🌺