kirmizibasliklikiz_ Bahser03 bende kuvozdeyken goremiyordum almiyorlardi. Merak etmeyin sabirli olun hepsi geride kalacak kavusacaksiniz 🙏🏼 biraz zaman ve sabir sadece
Bahser03 kirmizibasliklikiz_ evet mecburen sabırlı olmak zorundayız saglikli olsunlar da beklemeye raziyim