Zumran Bebeğim bugün 6 günlük oldu iki güne bir bir kere kaka yapıyor . Bebeğimin doymadigini mi gösterir.iki güne bir yapması normal mi,😔
Nurselihiranur Zumran bebeğin huzursuz değilse ağlamıyorsa doyuyordur cnm ilk iki hafta bebek çoğu zaman acıktığı için ağlıyor bnm sütüm gelmemişti çok ağlıyordu bebeğim
Nurselihiranur Zumran tabi sarılık riskini göz ardınetmeyin sarılık uyutur çünkü 2 saatte bir en geç besleyin mutlaka
Sehlaeminli Cook guzel işte. İcdiyi sut hepsi gerekiyor ona fazlaligi cikmiyor işte. Anne sutu ile beslenen bebek 10 gun kaka yapmamasi normaldir 10gun den fazla olursa doktora gorun derim