Arkadaşlar bebeğim 11aylik şiddetli kabızlık var zeytinyağı lama kayısı armut hepsini denediim osmolak dupolac fitil hepsini denedim ama olmadı neden olabilir sürekli çorba veriyorum kaşık mama kavonoz kullanmadım hep kendim yaptım bilgisi olan varmı