Tazeanneg
10 aylık bebeğim daha 2 gün öncesinde doktordaydik ve bunu doktora söyledim aynı konuda bende çok celiskideydim yani şöyle geceleri en az 5 kez kalkar sırf emmek için 🤦🏼♀️ artık alışkanlık haline getirdiğini düşünüyordum ve verimli bı gece uykusu alamiyordu.doktora bu şekilde söyledim ve yanlış düşündüğümü söyledi gece sütü bebekler için çok önemliymiş ve en güzel süt gece salgılanıyor mus oyuzden 2 yaşına kadar doya doya emsin dedi gece beslenmesini ise bir süre sonra kendi istedogi zaman zaten bırakır sen devam et dedi.ve öylede yapicam