3 aylık bebeğim kolik sebebiyle doktorumuz Evolvia AC Antikolik mama önermişti. Öncesinde sma kullanıyorduk evolviadan sonra bebeğim sma yı çok sevmedi. Biraz yağlı ve balık kokuyor evet ama bebeğime çok iyi geldi asla gaz veya kabızlık yapmadı. Ama bende evolvianın diğer mamalarıyla (nutriplus, rp formu gibi) farkı ne bilmiyorum bilen varsa beni aydınlatın lütfen 🙏🏻