Mekselinabyb ilk ay doktorumuz 2 öğün emzir üçüncü öğünde sadece 30 CC mama ver dedi o şekilde yapıyordum. İkinci aydada yine aynı şekilde 2 kere emziriyorum yani iki öğün 3. Öğünde sadece 60 veriyordum. Şuan 4 aylığız 150 içiyor ama baya azalttik mamayı şükür bu sıralar gece yatarken iciriyorum tok tutuyor diye çok ağlarsa sütüm az ise bir kerede gün içinde veriyorum :)