Bizim en aktif ayımız üçüncü ay oldu diyebilirim. 🥳 İki aylıkken zeka kartları ile başladık. Zeka kartlarına erken başlamam kızımın odağını geliştirdi diyebilirim. 🤌Sonra oyun halısı ile devam ettik. Oyun halısını çok çok seviyor. Sonra üçüncü ayda parmak kuklası aldım. Parmak kuklası ile kukla oynatıyorum ona. 🥳 Hışırtılı kitap aldım. Hem kumaş ses çıkarıyor dikkatini çekiyor hem de içindeki görselleri gösteriyorum, isimlerini söylüyorum. Bazı şeyleri ikinci el alıyorum, daha uyguna denk geliyor. Dört aylık olduk. Şu sıralar ise bol bol kitap okuyoruz eşimle ona. Bayılıyor kitaba anlatamam. Bunda zeka kartlarının payı büyük. 😍Ayna karşısında vakit geçiriyoruz bir de. Bol bol eğlenceler dilerim. 🥳