kyic evet o da bilmiyor ne hissettiğini o yüzden sizden destek bekliyor🐣 Annesinin bu krizler karsısında sakin kalması, kapsayıcı olması bebeğin de kötü duyguları karsısında iyi hissetme becerisini geliştiriyor. Eminim siz de yeterince iyi bir anne olarak bu dönemi atlatacaksınız. Ama en önemlisi kimsenin dediği tavsiyeler uymak icin kendinizi ve bebeğinizi zorlamayın.. bebeğinizin ritmine göre gidin ihtiyacını sinyalleri görün en doğrusunu ikiniz bulacaksınız🌼