Sevgili anneler yaklaşık 1 haftadır ellerim bildiğiniz turuncu gibi avuç içlerim. 5 ay oldu doğum yapalı doğumdan sonra hiçbirşey kullanmadım demirim çok düşüktü hamileliğim boyunca ara ara tansiyonum düşüyor saçlarım inanılmaz dökülüyor tekrar Demir ilacını kullanmaya devam edeyim mi yada doktora gidip durumu anlatıp önereceği vitaminlerimi kullansam başına böyle bir durum gelen var mı avuç içi sararması ciddi birşey mi internette biraz kötü şeyler yazıyor böyle kan kalmamış sanki vücutta gören herkes noldu sana diyor bembeyaz kesilmişsin diyorlar korktum 😟