xmel valla bende doğumdan sonra 15 günde bir oldum ( normalde 28 günde bir olurum çok düzenlidir ) bu ayda yine 15 günde bir olurum dedim olmadım bugün 28. Günüm sabaha inşallah olurum. Kaç gündür korkuyla dolaşıyorum hamilemiyim acaba diye haftaya sağlık ocağında asimiz var gitmisken kan vereceğim bende. Evde test yaptım negatif çıktı ama yinede çok korkuyorum bebeğin daha 4 aylık 😔