Esraelzan 1 aydır geçmiyor bir gözün den digerine geçiyor ama geçmiyor sütümle sildim cay demiyle sildim doktora götürdüm fusix verdi yine geçmedi nasıl geçecek cok üzülüyorum
Mucizem27 Esraelzan benim kızındada oldu 3 tane özel dr. Götürdüm geçmedi en son aldım devlete gittim devletteki dr. Şakın çay la silmeyin bidaha demişti güzel bi damlayla merhem yazdı çok etkisini gördük çok şükür iyleşti
HzlBrls Esraelzan bizde 1 ay 2 günlüğüz o lanet çapak bebeğimde de var tobrased damla kullanıyorum ve çayla sil dedi doktorum ama geçmiyor 😕 gözünü alamadığını görünce çok üzülüyorum
Besteee Esraelzan bizdede oluyordu damla verdi doktor günde 3 kere kullanıyorum birde göz kenarlarına masaj yap dedi baya etkili oldu artık çok akmıyor geçti gibi
Simaymirayannesi Aynındert bızdede var sag gozunde hemee 1ayrılıgız doktora gtcez sutumu akıttım sıldım gecmedı
Simaymirayannesi Aynındert bızdede var sag gozunde hemee 1ayrılıgız doktora gtcez sutumu akıttım sıldım gecmedı
Simaymirayannesi Aynındert bızdede var sag gozunde hemee 1ayrılıgız doktora gtcez sutumu akıttım sıldım gecmedı
Simaymirayannesi Aynındert bızdede var sag gozunde hemee 1ayrılıgız doktora gtcez sutumu akıttım sıldım gecmedı