Benim oglumda 7. Ayina kadar pek icmedi zorlamadim uyku sersemi icirdim hep , suan 9 buçuk aylik gunde 90cc su iciyor kendisi istiyor , zManla alisir oda ben ağzına sıkıyordum biberiondan oyle oyle icti yavasdan , oyun yapa yapa icirdim ilk kendi ağzıma sıkıyor gibi yapip onun agzina sıkıyordum alisti yani sende oyle dene cok ileri sıkma gebzine kacar yaklastir yavasca sık