Kızlar ocak ayının 2.haftasinda korona virüsüne yakalanmiştım sonradan adetlerim düzenliydi fakat bu ay 5 gün geciktim .. Koronadan sonra adet günlerinde gecikme yaşanabiliyormuş . Acaba virüsten sonra adetim gecikmiş olabilir mi ? Ya da 5 günlüķ gecikme ile gebelik testi yapanlariniz oldu mu ? Yorumlarinizi bekliyorum .♥️