isabel Bu maya ile yoğurt yaptınız mesela. Bir sonrakine yine mayayı marketten satın mı alıyorsunuz,yoksa büyüyo ile yaptığınız yoğurttan mı maya alıyorsunuz 🤯😂 sarımsaklasak da mı saklasak... kafam çok karıştı 🤣🤣🤣🤣
Janss isabel Mayaladığımla yapıyorum . Tutmadığında ya da 1 ay 1,5 ay sonra tekrar mayayla yapıyoru . Doğru bi yöntem mi pek fikrim yok 😌🤦🏼♀️😂
[silindi] isabel iki şekildede yaptım ama tekrar mayayla yapıyorum artık çünkü yoğurtla yapınca çok çabuk ekşio
Janss GUBILIK İçerisinde prebiyotik olduğu için özelliğini kaybeder gibi düşünüyordum . Uydurmasyonlarım 🤦🏼♀️ Doğru olmasına sevindim 😌