10da uyku saati uyumuştu zorla uyandırdık duş aldırmak için kıyamadım da eşime boşver sabah aldiralm artık dediysem de uyandırdı zorla kusmustu kokuyor diye tikli biraz adam neyse uyandı baktım neşeli neyse ben hazırlama gittim suyu eşyasını sen o sıra ısıtıcıyi takscam derken bebeyi bırak ayaklarıyla kaymış önce ayakları sonra parke de kayınca geriye de kafayı atmış vurmuş yere nasıl ağladı ilk sonra ben kafayı yedim bebe düştü diyince en son kendimi tokatlarken eşim napiyon kendine gel bişey olmadı havada tüttum diye kıvırdi kendime gelince anlattı da bişey olur mu bem alınca iki dk içinde sustu duşu aldirdik baktım iyi emdi falan uyudu şimdi çok sert vurmadı dedi ama canm fena sıkıldı uyutmasamiydim ama neşesi yerindeydi gülüyordu falan çizgi film izledi az o sıra giydirdim falan vallah napiyim doktora götürüyummu gözde kayma falan yoktu dalma vardı oda uyandırdık uyku saati diye esneyip duruyordu neşeli ama kusma olmadı