Bebeğim 8.5 aylık oldu ve sürekli emmek istiyor öyle de oluyor gece gündüz.. Ek gıda hevesle yaptığım hazırladığım her şeyi yemek istemiyor ilk zamanlar 6 aylıkken alışacak dedim ama 8.5 aylık olduk durum değişmiyor haftanın bi günü yediyse kalan 6 gün iki üç çay kaşığı zor sokuyorum ağzına :( yaşayan var mı yardıııım