Benim bebeğim de doğduğundan beri uyanırken hep gözlerini kaşır. Kendini uyandırmak için olduğuna kanaat getirdim artık. Destekli uyudukları için gözlerini kaşımaya başladığında koşup yanına destek hemen veriyorum hemen (emzirme, pışpışlama, kucakta sallama artık hangisiyse) ama geceleri ben de uyuduğum için görmüyorum tabii ve önce gözlerini kaşıyıp uyanıyor, sonra ağlamaya başlıyor, öyle haberim oluyor.