AyazisMom Baslikta yazdigim gibi 6. Ay basindayiz 2 numaraya gectik dun gece yuzunde bir kac kucuk kizariklik olustu varmi bilgisi olan mamadanmidir acaba ? Vucudunda hic yok sadece yuzu
AyazisMom Asiliim Ben 3 aydir sma kullaniyorum 1 de boyle bisey yasamadim hic ama 2 ye gectik dun ilk kez boyle oldu onu merak ettim acaba numara degisiminden mi kaynakli diye