Ben kizim 4 aylik biz doktor tavsiyesi ile tadimlik 3 gün kurali ile basladik ilk kizimda anne sütü aldigi icin 6 ay dan sonra baslamistim bunda tek gögüsümden emmiyordu sütüm vardi ama 5 günlükken kaza yaptigim icin sütüm gitti bundan dolayi erken basladik ek gidaya