Elif3435 Eymen202115 gün içinde sürekli yıkayın. Nemli bırakmayın iyice kurulayın üfleyin o bölgeye hava alsın. İnanın en iyi kremden daha faydalı. Geçene kadar her bez değişiminde yıkayın ferahlasın. Sudokrem ve mustela iyi gelmişti bize
TheMomm Eymen202115 Rica ederim canim bulabilirsen al evde dursun çok faydası var çünkü yanığa falanda
Elif3435 Eymen202115 o zaman en iyi ömzüm sık sık havalandırmak ve yıkamak. Bir de bezini değiştirebilirsiniz. Belki bezden de olabilir
Rumeysa28 Eymen202115 poposu açık kalmalı ve krem sürülmesi benim bebeğim de 10 aylık bugün öyleydi arko sürdüm poposu açık kaldı üşüdüğünde sadece bol pantolon giydirdim geçti
Ipeksila Merhaba yurtdisinda nerdesiniz Bende yurtdisidqyim inotyol krem var cok iyi Birde candibene Sudocremde cok iyi
Zumra57 Eymen202115 bezini değiştir istersen bn sleepy kullanıyorum şükürler olsun pişik olmadı yediklerinden de olabilir portakalın suyunu falan veriyosan onlarda yapabilir mandalina falan
minikkoalammmm Eymen202115 ben eczaneden sudocrem almıştım doğduğundan beri onu kullanıyorum bizde hemen etki ediyor
Semrasvs Eymen202115 benim oğlum oldu nişasta sürdüm kuru bir kaç kez kuru tutugu için hemn geçti bu arada pişik kremi kullandım
Loreyli Eymen202115 daha geçenlerde burda gördüm Arko krem. Denedim ve bir gecede yarısı geçmişti bile. Ne Zeytinyağı ne Hindistan cevizi yağı onun yaptığını yapabildi. Tüpte olan kremden bahsediyorum
Busraata Eymen202115 desitin krem iyi geldi 15tane krem denedik en iyisi bu oldu.havalandirın sık sık,suyla yıkayın ve tekrar havalandırın.Eger yapamiyorsan onu ıslak mendili yıkayıp kullan
YeniAnneIstanbul Eymen202115 ben yogurt surup bezsiz birakiyorum yarim saat ondan sonra yogurdu pamuk+suyla siliyorum ve organik asidi dusuk zeytinyagi suruyorum
Aag YeniAnneIstanbul yoğurt asidik değil mi ?güneş yanığında bile kullanılmaz bebekte hele de hassas bölgede iyiyce hassaslaşan deride bence çok doğru değil
Aag Eymen202115 bizimki alerjik sık pişik olur.zyağı, Aynı Sefa, sarı kantaron, yasemi, tatlı badem yağlarını karıştırdım çok faydasını görüyorum. Bademli biraz daha az koyun. Yazdığım sıra ile miktarı azaltarak karıştırın 👍🏻
YeniAnneIstanbul Aag yok asidik degil? Yani en azindan yakma vs.olmadi aksine iyi geldi rahatlatti bebegimi. Ev yapim yogurdu ben oglumda cok agir pisik olunca her bez degisiminde kullaninca 2 gunde faydasini gordum aglamayi birakti bez degisimlerde. Ayrica kendim icinde yillardir cildimde bir sorun olsun direk yogurt suruyorum ve etkisini yine en fazla 2 gunde goruyorum. Ozelikle gunes yaniklari sonrasi asiri rahatlatiyor. Yani bende oyle, bilmiyorum siz kullaninca ne oldu?
AdaVeAnnesi24 Eymen202115 bebeğim doğduğundan beri geçmeyen bir pisikle mücadele ettik, önerilen bütün krem ve bitkisel ürünleri denedik ama en son çareyi oksizinc kremde bulduk. Günlük pişik kremi olarakta kullabilirsin. İçinde balık yağı olduğu ve cinkosu yüksek oranda olduğu için onarımı harika. Travazol falan kullanmayın doktor önerisi olmadan çünkü kortizon içerikli krem. Umarım biran önce bebeğinizin pisigi geçer, sevgiler.