Karadeniz61 Doğduğumuzdan beri sleepy yeni doğan ıslak mendil kullanıyorum yenisi çıkınca iyidir dedim ve aldım ama ne yazık ki bizde pişk yaptı. Siz memnun musunuz herkes memnun ama reklam amaçlı mı anlamıyorum [url=https://www.hizliresim.com/faaff6t][img]https://i.hizliresim.com/faaff6t.png[/img][/url]
biimiyomyardimet Karadeniz61 bu yeni serinin bezlerinden de memnun kalmamış kimse, hayır mis gibi markasın niye aksiyona giriyorsun🤦 bende ıslak mendili bu sefer baby turco deneyeceğim bezdede ya eski seri alacağım yada onuda değişeceğim bakalım
Ciibiilii Karadeniz61 bnde yenidoğan kullanıyorum eşim bulanayınca sleppy sensitive ıslak mendil almş oda pişik yaptı bu yeni çıkanı kullanmadım ama yenidoğan daha tok dadece duku gbyken sensitiv incecik ve kokulu deterjanlu gbi hiç beğenmedim
Karadeniz61 biimiyomyardimet hala sleepy kullanıyorum ama yeniserisi bize iyi gelmedi, aksiyon arasam başka markaları alırdım😖 hiç pişik olmadı 1 yıl şimdi ciğer gibi
biimiyomyardimet Karadeniz61 size demedimm aksiyon diye lütfen 🍀🍀 sleepye isyanım neden bozuyorsunuz anlamında 🤗🤗
Karadeniz61 Ciibiilii biz bildiğimizden şaşmayalım valla 🙈 ciğer gibi oldu çok kötüydü ilk dişten sandım ıslak mendili bıraktım geçti, geçince gene denedim ıslak mendili gene pişik oldu
tosbik0526 Karadeniz61 aslında sleppy çok iyi bi marka fakat şu paketler yenilendikten sonra çıkan tüm serilerde pişik problemi var hemen bez hem ıslak mendil
Karadeniz61 tosbik0526 valla dün gene aldım ama eski paket aldım inşallah onunda içeriği değişmemiştir, doğduğundan beri eski paketi kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamamış memnundum
Smghrpr Aynen bizde ayni sorunları yaşadık maalesef hiç pişik olmayan bebeğim şimdi iyilesmiyor pisigi sızıntısı ayrı çocuk sırılsıklam uyaniyordu